AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

Sunday, November 15, 2009

Buke pose...

story lame lagik...layan jer la ekkk....

Papa..arini kat mane ekkk kite nak buke..
emmm..ape kate kite blasah kat allson...arini mood nak mencube pelbagi resepi la....hehehe....



adam pose yang yok....

mainan mmg xleh tingal..kaalu x memang payah nak menikmati makanan..hehehe



"mama...adam kenyang sangat..."

papa pon kekenyangan.......

Papa...bole..x...bole...x....

Cite ni dah lame nak upload tp xberkesempatan .....cite dolu..doluuu...sebelom aku mabuk kepayang...so bace jer la ekkk....hehehe...


"Papa...bole x adam makan macdonal....bole x..boleh x....papa...??"..korang kalau dgr die cakap sure syahdu.....ngase xsampai hati kalau xbawak...tapi kalau setiap hari ngasenyer sampai jer hati nak blasah...hehehe.....tu le ayar die mengayat papa die nak g mcd..asal nampak iklan tv jerk mule la...tp nasib die seorang kanak yg boleh dirunding....kenkadang jer la....tp bab mainan mmg xleh kompromi langsung..nak tak nak dan kalau xde pilihan terpakse beli @pon hangkut jer terus masuk keta....hehehe

"Adam nak makan nugget mama dengan fries tau"....siap oder tu...

Puas hati tol die dapat makan....