AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Wednesday, June 24, 2009

Pulau Redang

2007 Jom jalan ...

Aku bersyukur sangatt..alhamdulillah..dapat suami yang kaki jalan cam aku...sebut jer..janji tempat tu best..mesti ON...tp ongkos nyer pon kne On jugak..kalau Of time tu...bile available..mesti pegi..huhuhu....uuuu best korang
korang janngan pelik plak nape aku publish story lelame nih..act aku nak simpan koleksi aku yg bagi aku xpenah basi pon..sentiase fresh..bagi aku ler..bagi korang...itu hak korang..hak individu...lagipon aku baru berjinak2..dalam dunia ni kan...so ampunkan lah aku...aku blasah jer...usik tu ni..godek...ape yg patut...lagipon blog ni kan entry pasal MyEnseMbOy so..ape saje yang berkaitan bersangkutan antara yang hidup..aku publish la...
Pulau Redang ni antara pulau yang tercantik...tapi memang cantik..puas hati...satu jer aku xpuas hati xdapat snorkeling coz adam time tu baby sangat lagi..lebih kurang 5month+ ....alhamdulillah...sepanjang travel dari seremban ke tgganu die duduk diam jer dalam carseat...so xde la penat sangat...tp kesan dari long distance travel tu..dia payah nak dok lame dalam seat die tu...wakakakak..muak tahap max kot...





















cantikkan...tenang jer...ilang serabot pale hotak..




















ibu mertuaku..









cayok..cayokkk....game bola tampar...















tunggu bot..sekitar jeti Pulau Redang...






























No comments:

Post a Comment