AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Thursday, August 27, 2009

Gas...??

See...kosong tempat gas aku...Ha..actually gas aku habis time aku tengah semangat wajar nak start masak....Huh!!!..fenin aku pk..macam mane nak buat dengan ujan lebatnyer...pastu larat ke aku nak angkat tong gas tuh...macam mane nih...??Ujan lebat macam ni xde sape yang nak hantar gas...ujan pon nampak gaye mcm xnak benti jerk....so nak tak nak terpakse lah aku menelefon...ha..sape lagik....

M : papa..kat mane...??
P : kat Jimah Power...nape ma..
M : skit2 nape..mcm la aku ni banyak sangat masalah...hehehe...tapi memang pon..dan skang
masalah kritikal...hampir masuk ICU....
Papa..gas habis....
P : Alaamaaakkkk....aisey...papa jauhla...
M : habistu mcm mane ..mama tengah masak ni..barang2...sume dah siap tgll nak masak jer...
***dalam hati aku janganla En Mdno suh aku usaha jugak...aku benda lain bleh usaha tapi tang
tong gas ni ampun ler..perut ni ni xtahan sangat nak angkat berat almaklumlah perut aku ni
dah macam ikan jawz....belah sane sini...banyak sangat operation kat perut aku...hehehe
teringat aku kat makcik yang dok urut aku mase miscarriage.....die ler yg cakap perut aku
mcm ikan jawz...iskkk lame plak aku mengarut...
P : Ok jap papa carik sape yang boleh tolong...
*After afew minute...
P : Ma jap g Nuar datang yea....
M : Orait..Tq
* lega aku...alhamdulillah.....nasib ade si nuar ni...

p/s...Nasib ler ade si Nuar.....Nuar thanks alot ekk..kalau x arini kiteorg masak kat luar la nampaknyer..... :D

No comments:

Post a Comment