AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Tuesday, August 25, 2009

Penatnyer.......

Huh!!memang menguji kesabaran....kemas kejap jer ok pastu die lambak balik mainan die....geram tol aku nie....sudah ler celik jer mate 613....ape lagi Disney la...sampai bleh hafal program setiap hari....sabau...sabau.... tapi besar jugak jase chanel disney ni..atlease aku bleh ler masak @ do something without gangguan....tu yang dok pk 60x kalau nak stop cartoon network..silap2 lagik jadik huru hara.....
Kirenye..salah satu sebab akku suke umah bertingkat pasai ni la...atlease kalu org serbu umah aku 'without prior notice'...inilah kelebihannyer...bahagian bawah seperti sediakala...macam show house...hikhikhik..maksud aku xde ler sesape dok memunggah elok jer gitu tersusun...tapi tang atas tu...who care kan...sape nak tinjau sampai atas ..kire bahagian atas ni ni privacy family area kitaorg....ngehngehngeh...
ha..see....ntah ape die dok godek2...tu....ade jerk die nak pomen..sume benda kat umah ni OKU dah....dikerjakannye.... xde yang ok...
Opppppsss..... !!!!!ha ha ha ni kain baru jerk angkat nak lipat ler jap g..tapi layan ni dlu....jangan ingat kain semalam or 2/3 hari lepas ekkk..kalau time kerje biase ar aku hold dulu coz xberkesempatan..tapi skang kan tender jadik fulltime h/wife so harus kne lipat setiap hari....

bile kite sound die suh kemas tau x die jawab pe..."mama ni nape marah marah ni.....nanti adam kemas la.." cakap jer tu..sudahnyer ha org ni jugak ler yang simpan sumenyer.. . ehmmm.. .






No comments:

Post a Comment