AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Friday, September 4, 2009

Meh jait langsir....

Aku ni dari sehari ke sehari dok berkirekire nak gunting langsir yang sebeban kat balik bawah tu.....huh...so memandangkan esok cuti dan railing langsir umah pon dah siap ..aku pon mengagahkan diri memotong langsir dengan semangat waja.....berkobar..kobar...

So..aku pon mule operasi mengunting langsir bilik Adam..... pepaham jerla keributan aku memotong langsir bersama dier.....aduh ribut bangat.......yang aku xtahan tu..ayat dier..."mama...cepat la jait langsir adam...cantiknyer......" pastu tarik sane tarik sini....die wat jambatan la...gerarrrrrrrammmmmmmm tol aku..
Adam ni memang peminat kartun mickey mouse..sume watak dalam cite tu die kenal...

kalau tgk dvd tu ntah bape puloh kali ulang pon xtau.....


So....mule..2..
alatan..alatan yang diperlukan...gunting....ha kertas belakang tu catatan ukuran yang aku baru amik ari tu...hehehe



calculator.....

hahahhaha..almaklumla tailor xprofesional kenela pakai ...nak + -x ...ape yang patut



ha...ko tgk aku xpakai talitape...pakai papa die punyer tape...kakaka...penah x korang tgk org potong buat langsir buat ukuran pakai ni..........so aku la ..... :)






Tararaaaaaaa.....aku berjaye menggunting lansir 3 keping....dan bakinyer akan disambung selepas papa die balik...xlarat aku......tensennnn.....



2 comments:

Anonymous said...

wah dh jahit belum sis adam2 adam3 -semut-

MaMa ZaQuaN said...

hehehe..baru jer siap sabtu ari tu..nanti kite tunjuk ekkk..dah siaaaap gantung tu...hehehe

Post a Comment