AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Saturday, November 14, 2009

checkup....

Huh!!!!!...dah lame sgt aku xupdate blog nih...soryy ler skang ni aku tengah bulan mengambang.....jadik pepaham jer la....asal on pc jer aku uwekssskkkksssss......uwekkkkssss...

tp alhamdulillah preggy kali ni xler seteruk adam dulu ...tp xteruks pon aku dah ngase xlaratttt......uwaaaaaa.......dan yg paling xtahan asik kene injek jer....


ha..tadi aku ade appointment lagik....as usual Dr Shukiman telah mengarahkan aku utk buat glucose test..mak aiiiii awai betoi.....dulu 5month+++ baru aku kne test...ni gara2...adam overdose la ni...ha..hambek ko...sekali kuar 4.35kg...so this time doc advise aku test awai2....wpon time adam dulu aku clear dari sebarang penyakit yg tak diingini....doc cakap yg third ni xsemestinyer......awwww takutnyer aku dgr...........!!!!!hehehe...harap2 result aku xde la mende2 yang mengharu birukan...dah harap2 aku clear dari kencing manis @ darah tinggi.....@penyakit2 yang xsepatotnyer.....Amin.


Tapi one things aku nak kongsi air glucose ni xsamer mcm aku kne test kat goment dulu.....ni sedap sgt..ala2 minum air soda gitu...bagi 10 botol pon aku layan...hehehe......mase kene test kat goment dulu ..ya Allah..pas minum aku ngase nak pitam....xdapek nak ckp ngase die mcm mane....pelik sgt....yerla kan free so xyah la nak aspek bagus.....terime la seadenyer......byk plak komplen aku....hehehe...


2 comments:

Krul said...

saya dengan ini mencadangkan agar akak meneruskan pegambilan produk SNE tp disusuli dgn khidmat nasihat pakar ehehehehe

MaMa ZaQuaN said...

weh akak da try makan la tp xsesuai....mintak advise doc pon die ckp kalau nak amik supplement make sure sesuai dgn our body....

Post a Comment