AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Friday, November 20, 2009

Iron.....






*Antara mangse2 yang terkorban......hehehe


uwaaaaaaa.....a.....aaaaa........aku xtahan tahap gaban ni.....habis weh baju aku masuk ni 5pasang da....
so nak tak nak aku mmg kene tukar ini iron wpon banyak berjase dekat aku dan akhirnyer makan tuan die sendiri....wakakaka......aku nak saman la...boleh x..korang ...nasibla aku freez daripada pakai bj kurung taun depan coz nak kne pakai 'uniform' balik....hahaha...uniform???confuse ekkkk...aku kan taun depan insyaAllah dah masuk 5bulan so mane aci lagi nak pakai bj kurung or ape2 yg seangkatan so..kene la pakai baju preggy.....hehehe....

so memandangkan ade 3hari lagi sekolah dan xsanggup lagi tgk baju aku terkorban maka aku memaksa rela encik madno yg baru balik keje pegi carik iron ..."eh jumpe ker..kalau carik"....means jom kite beli iron....aku xsanggup...,sebelom banyak lagi mangse terkorban...kehkehkeh..


*iron yg banyak berjase....


mule2 aku g Asianeka jer kedai dekat dgn umah aku ni...tp mak oi..iron die xberbaloi-baloi dgn rege.....iron zaman tok adam dulu pon dekat ratus jugak...giloooo ape.....iskkk x masuk dek hakal betoll....!!!

so aku pon xberkenan dek hati...so muke aku dah bonyok semacam jer en madno mcm dapat bace kepale otak aku ni....so Zoooooommmmm..pegi kedai tajaan aku...hehehe kedai tajaan tu xtahan tol.....

Jeng..jeng......tengok ni....wah aku mmg puas hati.......



iskkk...memang best...yg paling best tang warne tu pinky...hehehe...ntah nape aku suke  sgt warne pink skang ni.......act byk warna pilihan...dah pavorit aku+adam pon ade ijo..(hijau) tp...pink lagi mengancam..hahaha...........

taraaaa....cube tgk design die...cantik kan...warna tu mmg aku xtahan ..tang harge memang berbaloi baloi........hehehe......
so pasni keje aku akan jadik lebih mudah....dan pasti aku masih dalam mood aura rajin untuk menggosok ape saje....hehehe....
HallOOooooOOo......Ade sesape nak hantar baju untk diiron.???.....kehkehekeh...

No comments:

Post a Comment