AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Wednesday, November 25, 2009

Jommmmm........!!!!!!!!!!!!!



waaaahhhh...xtahan weh...prosperity is come back.....huhuhu...
aku pas tgk jerk iklan tv..terus....
"adam tlg amik hp mama...jap..."
***wat miss call jerk.....hehehe...
"ha...mama..nape"...
***En madno ni asal aku wat mis call jer mesti tanyer ...ha...nape....!!!xleh ke aku nak tepon sesajer....hehehe...wpon sebenarnyer penuh tersirat...kakaka
"papa...tau x..properity dah ade tau.."
"habis tu....nape..ma.."
**aduh!!!!aisey xfaham ke wat2 xfaham ni....bengang tol ni...
"apekate jom kite makan nak ...mlm ni..nanti habis papa....limited edition tuh.."
**ceh...ayat bagus..
"ok...mlm ni kite g...tp mama banjer la..hehehe"
"xdehal..orait...."
**hep hep hooorayyyyy....berkobar2
aku ni nak tunggu malam....



huh..cube korang tgk tu...sos black paper sampai kuar2....iskkk tak tahan beb!!!!wakaka...


See...korang tgk Hubby aku makan berselera betol....
xpandang kiri kanan....padahal dah makan nasik tu kat umah....blasah jer la





dan ni madno junior dok makan nugget....
fries....+ bob the builder..mmg xleh tinggal...


3 comments:

Anonymous said...

really nice husban at u sis!
emm n nice son he8 bob n builtr dia x tgl adam3
-semut-

MaMa ZaQuaN said...

hehehe....tgk angin jugak mamat tu....tp selalunyer kalau xpenat on jerk....adam biasela...kalau tggl bob the builder die..ribut mcd tuh...

kisah Semut said...

ha8 ader8 jer

Post a Comment