AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Saturday, January 9, 2010

alhamdulillah.....ermmmm.....best..best.....

Ermm last night as usual aku g checkup...this time tukar amik mlam coz sabtu morning usualy ramai patient doc shukiman so...yana suggest aku amik jumaat malam...xkose nak tunggu...hehehe

Then dari umah aku dah ngase takut...berdebar...mcm ntah ape2.....

klakar ekkkk..mcm xpenah preggy pulak....dan mcm biase En Madno...rilex dan cool mcm selalu....

Alhamdulillah aku sampai xde manusia..pon so terus masuk jumpe Doc Shukiman......

Pas amik bp...cek urine sume ok...tibelah saat yg aku gerun skang nie....'scan'....ntah ape2 ngase jiwe kacau....

dalam hati aku mcm2 doa aku bace.....adam ade dkat sbelah aku sebok nak tgk baby....so doc Shukiman mcm biase mulakan process mengscan...muahaha......

Aku pon konpius tgk muke die senyum sumbing......iskkk apehal doc inie.....then En Madno ckp "ha...tu nampak bird...." dalam hati aku bergelora...kenape ntah....wakakaka

Aku mengayat...ceh.." Doc cube doc cek tol2....ntah2 pompuan kot...."...ha sekali amik ko anak aku terkangkang dengan luas nyer utk di scan.....muahahaha....

Doc Shukiman " Zila mcm girl la xde kantung bird pon..." jap ..jap....sy cek lagi......

hehehehe aku terus semangt waja....akceli...laki pompuan pon same yg penting sehat ...tp kalau kali Allah nak bagi rezeki girl..aku terime dgn seluas2nyer tangan aku....dan amat bersyukur......

So..stakat ni....keputusan nyer adalah...tot!...dah harap keputusan itu tidak berubah....

Ya Allah.....sekiranya keadaan ini adalah yang terbaik buatku...ko kekalkan ia...Amin.

No comments:

Post a Comment