AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Thursday, July 30, 2009

Checkup...



Ehmm..ade appointment dgn Doc Shukiman kat SALAM...esok 3pm...emmm tapi aku dah sampai sebelom waktu nyer......arrrr...dan yang paling ngeri aku diarah untuk admit....HUH!!! macam-macam dalam pale hotak aku ni...but the very important things is my beloved son...who want to take care of him..??En. Mdno o/sttn pulak to Jb.... . Puas la aku slowtalk dgn Doc tu ...kalau nak admit aku pon tunggu ler En. Muhamad tu balik dulu coz...mane aku nak letak si Adam tu...even aku course pon die meraung xnak tinggal...atlease kalau ade papa die..xler serabut sangat die pon sure ok....xdela sentap' ....lagipon aku xsedap nak tinggalkan die macam tu jer..yang paling xtahan doc cakap bawak jer adam tu duk sekali....HELP..HELP...sure tonggang langgang SALAM tu die wat...


So selepas discuss macam nak rak...aku kne gak tahan tapi dibenarkan balik selepas selesai observation...mean dalam kul 7 aku balik...nasib ler parents aku ade kat umah...so aku xler risau sangat...tapi weeeeiiiii syahdu nyer aku ngase dok wad tadik....yer la..plan xnak bagitau En madno takut die wisau pulak..tapi x bagitau nanti die marah...so aku inform mase die msg aku..terkezut ler mamat tu..tapi aku cakap aku ok..no need rushing back..coz aku blom masuk kategori kritikal illnes....hehehe..masih bleh memain ekkk...So aku xbagi die balik...as long i can handle i do it by myself... . Lagipon bukannyer dekat nak balik dah mlm plak tu... .nanti ape2 hal aku jugak yang risau.... .Tapi sedey woiii...masuk spital hubby jauh....hehehe.... sentap plak aku ni peehal.....sesape yang penah ngase mesti tau ngase best ke x.....isk....sengal jer...


So.... for sure tommorrow aku kne datang balik for checkup....ape masalah aku nih....???ayokkk...macam macam hal..lah...

No comments:

Post a Comment