AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Wednesday, July 29, 2009

Parking...

Shian...dak Adam ni..slalu papa die jerk yang dok melayan main lori..bob the builder..thomas & fren..and segala macam me'nan spesis adam..so aku yang spesis hawa ni mane leh layan mainan mcm ni...so nasib ler minggu ni atok die x g o/stn kalau x..lagi ler parah...so nak x nak atok die ler yang dok melayan main sume tu...hehehe selamat aku...rilex skit....kakaka...tapi mulut die bising kejap kejap ajak aku g amik papa..."mama jom kite pi joo'or.." amik papa...hUH! die ingat mcm nak g kedai runcit Pak Imam ker....(kedai ni dekat simpang masuk umah aku....hehe)...aku cakap..jauUUUUuuh sangat...ayat die lagik..."kalau jauh mama kite naik aeroplane la mama..."..ha amik ko..nak jawab ape ekkk....aku pon wat xtau..xkose....

No comments:

Post a Comment