AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Friday, July 31, 2009

Take TurN la pulak....

X sempat nak publish ari tu....baru hari ni available...tu pon..sekadar ape yang patot..coz adam Xshehat....Ni entry Jumaat ari tu...


Alhamdulillah..En Madno balik arini...bleh la aku hantor dak Adam gi Hospital...bukan aku xleh hantar sorang tapi keadaan aku xmengizinkan...Sebelom2..ni aku jer yg g hanto kalau En mdno tu bz....lagipon...adam tu semakin menganazzz.....aku xlarat..buatnyer die merengek nak dukung...HAaa.a....huru hara aku..kat spital tu kang....!!pepaham jer la...

Aisey...pegi reception..Dr Yee xde pulak petang just in the morning....macam mane ni..??so gi nurse station cek Dr Chin ramai patient x...
Iskk...Adam kejap panas kejap ok... la pulak...actually memang dah demam dari rabu ari tu..sejak papa die g JB malam selasa tu dah ade aura..aura meragams die... .yang hairan bin ajaib malam jerk badan die panasz...siang makjang aku cakap aktif mcm biase...petang pas amik die aku bagi ubat ler...
Tetap aktif ape jua keadaan....ha..amik ko suhu die 38.9c..panas tu woi..terus doc bagi ubat bontot...hehehe......baby... dieorang ni normal 36c...kalau kite ni dah dewasa normal 37c...kecut aku nasib x sampai 39c...yer la aku cek kat umah dalam 38 that's why i ask en mdno send him to Hospital for checkup...tau jeer ler...penyakit macam2....ngeri aku dengar..lagi takut H1N1...Ya Allah..kau jauhkanlah kami dari segala macam bencana yang menimpa..AMIN...

tangan die pas amik darah..doc takut denggi...almaklumlah taman aku ni mcm2...nyamuk ade..asik kne foging jer..so aku pon ngase the best way do it blood test...

"papa..tangan adam shakit...aaaa"......"sape buat..."papa die tanyer....."uncle aaaa...aaaa."....terus nangis..kali ni memang die banyak hal..one things aku ngase coz die nak papa die layan yer la dah 4 hari kan xjumpe...hehe..ngindu kot ...mamat ni ngan papa die sentap skit...kakaka...


taraaaa....a.....adam dah baik da.....mama....ALHAMDULILLAH....blood test result adam just menunjukkan adam dijangkiti virus biase...bukan denggi...bukan jugak yang tak sepatutnyer....legaaaa.....aa.... baru bleh senyum ...

Dr yang suppose entertain my son ialah ROOM 11 but oleh kerana Doc tu on leave at pm...so nak tak nak terpakse ler gi kat DR CHIN...but not bad...aku suke pandai die layan adam...tau jer la adam tu macam mane....huh!

Ha..DR Ye Pek Ai ni ler...yang selame ni kiteorg dok ulang alik kalau ade kes Adam...start Adam kuar dari perut mama die zaman baby...sampai le la ni..orang kate serasi....tapi memang pon...penah kiteorg tukaq pi doctor lain...konon Columbia tu jauh ....kan...tapi x berkesan nau.....so senang cite ni la Consultant Peadiatrician yang sesuai untuk budak name ADAM ZAQUAN.
Stok mainan yang terpakse dibawak untuk ketenangan beliau...hehehe...

Keadaan semasa menunggu result blood test...huhu meragam..nasibler aku g ngan En madno kalau tak..bleh x bayangkan macam mane aku maintain jiwe raga...ngan keadaan die kejap kejap nak dukong tuh....huh!


























































1 comment:

Anonymous said...

me luv adam

Post a Comment