AdaM ZaQuaN

AdaM ZaQuaN

1st trimester

Monday, August 3, 2009

Sape punyer rumah daaa....

Eh...sape tuh...??Ha..!tu ler jejake pujaan mak aku kih..kih...Bapak aku tengah menservey kawasan sekeliling....untuk masuk borang complain... . Actually my father very particular so...aku suh die jerk yang cek mane2 yang ade xsememeh....(faham ke maksud tu)...Dah alang alang t
u bapak aku pon wat ape yang patot...

Hehehe..melampau kan....!Tapi bapak aku yang volunteer nak menolong membersihkan akar lalang....lagipon En madnokan g o/stn ..(P/S ... ala kalau ade pon belom tentu die nak wat sudahnyer nanti aku yg kene...) So aku pon mengalu-alukan pertolongan bapak aku yang memang rajin dalam bab bab mengemas dan berkebon ni..tapi sayang anak die yang 3 org tu..langsung x berminat ke arah itu...
ha tengok...dah bersih da.....wakaka....hampeh..!Aku jadik tukang perhati+amik gambo....hahaha...

No comments:

Post a Comment